PÃ¥melding for dummies!

All informasjon ang legionlan vil til slutt havne her.

PÃ¥melding for dummies!

Postby camuel » 11 Jan 2010, 00:54

1. Trykk på bildet til venstre, der det står partyreg.
2. Lag ny bruker ved å trykke på lenken "her" under innloggingen til venstre.
3. Skriv så inn ditt yndlingsnick. Er det noen som har tatt dette før deg, vil du få feilmelding.
4. Så skriver du inn din epostadresse. Denne MÅ være gyldig. Den vil ikke bli solgt til en tredjepart, eller gi deg masse spammail.
5. Så skriver du inn koden som står i det blå feltet under. Denne MÅ være riktig, ellers må du gjøre det på nytt.
6. Deretter har du alternativ informasjon. Denne er ikke nødvendig å skrive inn, men vil gjøre ditt og andres liv mye enklere. Hva du skal skrive hvor, burde være ganske selvforklarende.
7. Helt til slutt trykker du på knappen hvor det står "registrer meg"
Passord vil så bli sendt til din epostadresse; derfor må adressen din være gyldig!
Sjekk så din epost, hvis du ikke har fått den innen 10 minutter, sjekk søppelpostkassen/spamboks. Har du ikke fått den i det hele tatt etter et par timer, tar du kontakt med oss, så skal vi hjelpe deg så fort vi kan!
8. Når du hadde trykket registrer meg, fikk du opp et vindu hvor det stod; "du er registrert. Du vil snart motta en epost [...] Etterpå kan du logge inn [...]. Trykk på "logge inn", så vil du få opp et nytt vindu hvor du skriver inn passordet ditt.
9. Logg så inn, og trykk på "parties" i menyen til venstre.
10. I listen du får opp, velger du legionlan, og trykker "MELD MEG PÅ!"
11. Du er nå ferdig, og påmeldt til LegionLAN. Du er garantert nå garantert en plass. De som ikke gjør dette, vil ikke være garantert en sitteplass om de melder seg på i døra.
Tech:Organizer

How many tech-guys are needed to change a lightbulb?
- None. they prefer LED's.
camuel
Site Admin

Return to Informasjon fra legionlan-crew